Předškolní věk
Koncept STEM
Filozofii polytechnického vzdělávání lze odvodit z konceptu STEM. Koncept STEM vznikl v USA v 90. letech minulého století pro označení vzdělávání v oborech přírodní vědy (Science), techniky (Technology) a technologie (Engineering) a matematika (Matematics).
Přirozená blízkost a příbuznost těchto oborů vybízela k tomu, aby byly spojeny pod jedním označením. V průběhu prvního desetiletí 21. století i v současnosti je této oblasti věnována stále větší pozornost ve Spojených Státech i v Evropě zejména proto, že v těchto oborech povážlivě ubývá studentů a sílí jejich nezájem o studium předmětů STEM. Obory v oblasti STEM jsou přitom chápány jako rozhodující pro rozvoj a růst ekonomik, pro udržení konkurenceschopnosti a trvale udržitelného rozvoje. V konceptu STEM je zřetelná orientace na vzdělávání, které je vnímáno jako podstatný faktor. Stále častěji je STEM vnímán jako komplex vzájemných implikací mezi uvedenými oblastmi.
Bádání - Sociální a emocionální oblast - Věda a matematika - Jazyk a literatura |
LEGO® Education usiluje o harmonický rozvoj dětí k tvořivosti a sociálním dovednostem, stejně jako k získávání vědomostí. Přístup ke vzdělávání dětí předškolního věku není ve všech zemích světa jednotný. LEGO® Education nabízí podporu jak pro volnou hru dětí, tak pro jejich organizované vzdělávání. Je na rozhodnutí pedagogů, jak ji využijí k dosažení svých cílů. LEGO® Education nabízí podporu vzdělávání dětí předškolního věku v oboru přírodních věd. Soupravu 45024 STEAM Zábavní park najdete v oblasti "Raná věda a matematika". STEAM = přírodní vědy (Science), technika, technologie (Technology, Engineering), průmyslový a umělecký design (Arts) a matematika (Mathematic). |
Sebejistota ve vzdělávaní podle Harrise Polla: Harris Poll byl jmenován společností LEGO® Education, aby provedl on-line průzkum mezi studenty, rodiči a učiteli z 5 globálních trhů.
Klíč k pochopení: Nedostatek sebejistoty brání studentům v učení. Pro budování sebejistoty a zlepšení výsledků vzdělávání, které připravuje studenty na budoucnost, potřebujeme praktické učení. |
|
Nabídka souprav LEGO® Education podle koncepce učení pro předškolní věk
Variabilní konstrukční soupravy LEGO® Education s kartami námětů činností a zábavnými třídními aktivitami jsou určeny dětem od 1½ roku do 7+ let. Podněcují přirozenou dětskou touhu bádat, objevovat a učit se. Jsou ideální pro individuální i organizovanou hru až šesti dětí současně.
K naplnění cílů ve vzdělávání dětí předškolního věku, nabízíme podporu ve čtyřech logicky navazujících a navzájem se prolínajících oblastech:
Nabídka souprav LEGO® Education podle typu kostek:
Víte že... DUPLO® kostka má dvojnásobné rozměry LEGO® kostky? Oba typy kostek jsou pro většinu spojení navzájem kompatibilní.
|
Soupravy s tímto logem obsahují DUPLO® kostky pro děti starší 18-ti měsíců. Rozměr kostky s 2x2 výstupky je 3,2x1,8x3,2cm. |